Sıkça Sorulan Sorular

 

 

1-Agrilia’yi neden market raflarında bulamıyoruz?

 - Amacımız maliyeti azaltırken sizlere uygun fiyatlı ürünler sunmak.Agrilia ürünleri raf ve market giriş bedelleri ödenmediği, ara toptancı olmadığı için düşük  fiyatlarla doğrudan üreticiden tüketiciye sizlere ulaşmaktadır.

2- Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım ?

Sayfamızda siparişleriniz Banka Havalesi ve kredi kartı ile alınmaktadır.

* Banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişlerde , size belirtilen banka hesap numaralarından herhangi birine 3 iş günü içinde ödeme yapmanız gerekmektedir.

* Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişlerde herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. e-mail adresinize siparişinizin durumu ile ilgili bilgiler ulaşacaktır. Ya da müşteri hizmetlerimiz sizi telefon / e-mail yolu ile bilgilendireceklerdir.

3- Yaptığım alıverişlerde teslimat şekilleri nasıldır?

Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 3 iş günü içinde kargoya teslim edilecektir. Şu an için tek teslimat şeklimiz kargo iledir.

4-Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?

Sayfamızdan Banka havalesi ve kredi kartı ile alışveriş yapabilirsiniz.
İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Comodo Secure tarafından korunmaktadır 128 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

 

Agrilia Zeytinyağları © 2017